call-us 050-6687575
צור קשר
ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קבלן שיפוצים במרכז

    קבלן שיפוצים במרכז מספק את שירותיו הנאמנים ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. ניתן למצוא עבודות כאלו בהיקפים שונים. כל פרויקט כזה מחייב הכנת תכנית מתאימה ומקיפה מראש. הביצוע ייעשה בשלבים תוך כדי שמירה על לוח זמנים מסודר. חברת "האלופים בשיפוצים" בניהול יוסי מזרחי עוסקת בתחום ונתן לקבל ממנה מידע חשוב וחיוני.

    קבלן שיפוצים במרכז – ביצוע מעולה עם גימור מושלם

    קבלן שיפוצים במרכז מבצע עבודות אלו תוך כדי הקפדה על ביצוע מושלם ושימוש בחומרים איכותיים ותקניים. התוכניות המוגשות לו כוללות תוכניות משנה של אלומיניום, נגרות, אינסטלציה, חשמל ואחרות. כל פרויקט כולל מספר שלבים עיקריים. האחד הוא פירוק האלמנטים הקיימים ולאחריהם בנייה מחדש. במידה ויש צורך להרוס ולבנות קירות, הרי שיש צורך גם בפיקוח הנדסי על פי החוק. הפירוק כולל עקירת רצפות, קרמיקות, ארונות, כלים סניטריים וסילוקם. בשלב הבא מתחילות עבודות השלד. במהלכן כבר נכנסים בעלי מקצוע להקמת תשתית ראשונית בסיסית בקירות ועל הבטון החשוף. מדובר על צנרת מים וביוב, חשמל, תקשורת, חימום תת רצפתי או עם רדיאטורים ועוד. השלב האחרון הוא עבודות הגמר שנועדו לריצוף, הנחת קרמיקות, טיוח, צביעה, עבודות גבס, הנמכות תקרה וכדומה. כל זה בנוסף להתקנת אלומיניום, ארונות, מזגנים, אביזרי קצה של מים, גופי תאורה ועוד.

    ניהול צמוד

    מנהל פרויקט מטעם החברה ינהל את כל המשימות על פי סדר נדרש. יש לתזמן הגעת בעלי מקצוע, לבדוק את תקינות עבודתם וכדומה. הוא אף יהיה בקשר עם הלקוח או נציגו, ישמע בקשות והערות ויפעל לטיפול בהם תוך כדי עבודה. כך עד לסיום מוצלח של הפרויקט ומסירת המפתח לבעלי הנכס. הרצון הוא ליצור מרחב מגורים איכותי ובטוח. חברת "האלופים בשיפוצים" בניהול יוסי מזרחי מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ לכל לקוח מתלבט, גימור איכותי, שימוש בחומרים תקניים, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהלה הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהכרת התחום לעומק, מביצוע עשרות פרויקטים מעולים ללקוחות לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת שברשותו לטובת לקוחות חדשים.

    קבלן עבודות גמר במרכז

    קבלן עבודות גמר במרכז

    קבלן עבודות גמר במרכז מספק שירותים מעולים ללקוחות עסקיים, פרטיים, למוסדות ציבור ועוד. הוא בנוי לביצוע עבודות בהיקפים גדולים וקטנים כאחד. עובד על פי תוכניות מקיפות של ארכיטקט. הוא מעסיק בעלי מקצוע מעולים בכל תחום. חברת "האלופים בשיפוצים" בניהול יוסי מזרחי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

    קבלן עבודות גמר במרכז – פועל גם בגוש דן

    קבלן עבודות גמר במרכז פועל באזור המרכז כולל בגוש דן. הוא מעסיק עובדים מנוסים ו/או בעלי מקצוע עצמאיים. כמו למערכות אינסטלציה, חשמל, תקשורת, מיזוג אוויר, חימום תת קרקעי ועוד. הוא מקבל לידיו תוכניות למערכות אלו המבוססות על התוכנית הראשית. בנוסף, גם תוכניות לעבודות אלומיניום נדרשות, נגרות, מטבח ואחרות. עבודת הגמר מתחילות, במקרים רבים, בעת עבודות השלד. בשלב כזה הבטון הקיים והבלוקים שנבנו עדיין חשופים. זה הזמן להניח תשתיות של מערכות שונות. כך צנרת למים וביוב, חשמל, לחימום תת קרקעי או עילי, לתקשורת ועוד. בשלב הבא מתבצעות עבודות הגמר הכוללות ריצוף, הנחת קרמיקה, טיוח, צביעה ועוד. לאחר מכן ישלימו בעלי המקצוע את הנחת אביזרי הקצה כמו מפסקים ותקעי חשמל, ברזים, טושים, כלים סניטריים ועוד. במקביל יתבצעו עבודות אלומיניום, מיזוג אוויר, נגרות, כולל דלתות, מטבח, ארונות ועוד.

    ניהול כל המערכת

    מנהל פרויקט מטעם הקבלן ינהל את כל העבודות על פי סדר משימות נדרש. היות וקיימות עבודות הקשורות אחת בשנייה יש לסנכרן בין כולן ולהזמין בעלי מקצוע בשלבים הרצויים. בנוסף יש לפקח על ביצוע העבודות, להיות בקשר עם נציג בעל הבית ועוד. כל המטלות הללו ואחרות ינוהלו על ידי מנהל הפרויקט מתוך מטרה לסיים את כל הפרויקט היטב ועל פי לוח הזמנים שנקבע. חברת "האלופים בשיפוצים" בניהול יוסי מזרחי מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, גימור איכותי, שימוש בחומרים תקניים, מחירים נוחים ועוד. מנהלה הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהכרת התחום לעומק, מביצוע עשרות פרויקטים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד את יכולותיו המוכחות ולהעניק שירות מקצועי לטובת לקוחות נוספים.

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      שירותים נוספים